вторник, 24 февруари 2015 г.

ВЕЩИЦА

Тази нощ обичам за последен път.
Луната пълна е, но не и любовта в душата ми.
Ограбена е тя, ограбен и светът.
Сърцето ми е празно, подрязани крилата ми.

Излъга моите надежди и мечти.
Обиди и жената, и човека.
Вещицата в мен сега събуди ти
и тя ще действа дълго и полека.

Вещица съм аз и бледата луна
привлича ме безумно -                                       
да яхна своята метла
и да полетя по тъмно.

Да полетя над градове и над села,
да търся хора, будни в късна доба,
които виждат моята метла
и чувстват ясно моята тревога.

Но слънчев лъч пропука ли мъглата,
надеждата отново грейва в мен.
Стопява силата и на метлата
и приземява ме в тоз ясен ден.

Вещица съм аз и бледата луна
привлича ме безумно,
но слънчевата светлина
е нещо по-разумно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар